Seřizuji poctivě.
Lidově řečeno si vyhraji.
Práce na jednom vozidle trvá v průměru 35 minut.
Pokud vám konkurence tvrdí, že seřízení trvá maximálně 10 minut a tím vám šetří čas, tak svoji práci nedělá dobře. Nejde zde o váš ušetřený čas, ale především o její.
Po tuto dobu mám nejraději, když zákazník vidí, jak tuto práci dělám, co všechno měřím a seřizuji. Společný kontakt je pro mě důležitý, protože upozorňuji i na různé technické nedostatky a zákazník se dozví, v jakém stavu je i jeho řídící soustava.
Co je podstatné?
Někdy se stane, že seřízení jde z nějakého technického důvodu provést pouze částečně, nebo nedosáhne potřebných hodnot. Proto toto nezbytné seřízení provedu a upozorním zákazníka na nutnou opravu v jeho servisu. V této chvíli zákazník zaplatí domluvenou částku za diagnostiku a seřízení. Po odstranění závady se dohodneme na novém termínu plného seřízení. V tomto případě již zákazník nic neplatí. Toto finální seřízení je ZDARMA. Pokud u auta provedu diagnostiku a z jistím, že by seřízení nemělo význam, seriózně doporučím nejprve provést opravu a za práci nic neúčtuji. Případně se domluvíme na nižší částce a při plném seřízení v náhradním termínu doúčtuji pouze rozdíl smluvené ceny.
Protože se této práci věnuji primárně a opravy náprav neprovádím, mám dostatek času jak na poctivou práci a hlavně nemám zájem tlačit zákazníky do oprav, které nejsou nutné a nepotřebuji doporučovat známé servisy.
Důležité je také, že nedělám nic tabulkově. Po letité zkušenosti vím, že výrobcem uváděná čísla, podle kterých se obvykle u konkurence tabulkově nastaví hodnoty a hotovo, nemusí vlastní seřízení odpovídat potřebám vašeho konkrétního vozu. Protože každý řídíme jinak a jezdíme na různých silnicích, zejména na českých (asi víte, kam mířím), každé vozidlo je jinak staré a v jiném technickém stavu, neseřizuji dogmaticky tabulkovým způsobem, ale nastavuji hodnoty podle reálnému stavu.